Monday, October 24, 2011

New Website for Advertising (www.ads4deal.com)


Ads4deal Sdn. Bhd. merupakan satu syarikat yang menyediakan ruang untuk anda mengiklankan barangan anda dalam internet. Syarikat ini mewujudkan satu laman web untuk melahirkan ramai lagi usahawan2 online yang berjaya. Laman web ini ditawarkan kepada:

1) Peniaga:
Bagaimana anda boleh mengembangkan perniagaan anda bagi memasarkan produk ke seluruh negara tanpa terikat dengan pasaran setempat.

2) Perantis:Bagaimana anda ingin mampu memulakan perniagaan melalui aplikasi internet bagi memasarkan produk anda ke seluruh negara sama ada sepenuh masa atau separuh masa dengan jualan yang pantas dan tinggi.

3) Agen
Terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas untuk menjadi wakil kepada syarikat secara sepenuh atau separuh masa dengan pendapatan 4-5 angka sebulan dan juga layak menjadi perintis perniagaan anda sendiri.

4) Sokongan
Latihan akan dib erikan percuma dan berterusan bagi memastikan matlamat tercapai.

Layari http://ads4deal.com/AXZROY/ untuk melihat website yang disediakan..

ANDA BERPERANG DENGAN MASA UNTUK BEKERJA. DAPATKAN HASIL PENDAPATAN (RM) 8-12JAM SEHARI... KENAPA ANDA TIDAK MENGUBAHNYA?? DENGAN HANYA 2-3JAM PENDAPATAN ANDA MENINGKAT 5KALI GANDA.. BAGAIMANA?? ITULAH PERSOALANNYA...


sebarang persoalan dan pertanyaan boleh diemailkan kepada zuan.ads4deal@gmail.com

No comments:

Post a Comment