Wednesday, June 23, 2010

Balik ke Terengganu....

Dua minggu yang lepas aku telah balek ke Terengganu dari Johor. Aku balek ke sane melalui KL. Jadi kire dari Johor>>KL>>Terengganu..


Gambar atas nie, mase kt highway seremban. Time nie dh nak senja dah sbb aku brtolak lmbt dari Johor. Aku smpai KL jam 2200. AKu rehat jap kt KL kt umh mmber aku, dan lepas tu siap2 n tros tolak ke Terengganu ngn mmber aku.

Kt atas adlh gmbr kt TOl Bentong nak masuk lebhraye Pantai Timur. TIme nie byk kete n bas nk masuk lebuhraye nie, maklumla.. musim cuti skolah time nie...


Di Muzium Terengganu. Kete VIVA kt tengh dh kene hmpit kete Persona..

Di Galeri Masjid Kristal, Pulau Wan Man


Depan masjid Kristal. Amcm cun tak gmbr..


Di Pantai Batu Buruk, K. Terengganu


Kt kedai jual keropok Losong


Di atas jambatan Dungun, Terengganu

Lepas Beberapa ari aku kt Terengganu, jadi aku brtolak la balek ke Johor melalui KL. Sampai e kt KL, kete Persona aku nie telah bertemu jodohnyer ngan satu lagi persona kawn aku.


Gambar kt atas nie di ambik dlm jam 0430 di Kuala Lumpur. Rasenyer geng persona KL kenal kete mamat nie.. Kemudian, aku bertolak la ke Johor dengan kelajuan yg agak laju la. Pastu aku berhenti rehat kt RnR lebuhraye dan terjumpe la sebijik persona elegance. Jadi aku perking la dekat2 nk tengok beze die ngn persona aku. Gambr mcm kt bwh tue.

Bezenyer, lampu blkg n PE x de sticker persona n 1.6. Jadi nmpak kosong sket... pastu beze dienyer side mirror lagi besar n jelas. Tp dari segi aerodinamik x pasti samada ok o tak. Lepas je aku amik gmbr nie, tros aku cabot ke Johor. Dan aku sampai Johor ngam2 jam 0800. Aku siap skejap n tros aku pegi keje......

No comments:

Post a Comment